
Fel vagy véve! Munkaerőpiaci podcast
Meg akarod tartani a kulcs szakembereidet a versenytársaiddal szemben? Szeretnél válságálló HR stratégiákat megismerni? Tudni szeretnéd, mennyit érsz a piacon? Munkahely váltáskor szeretnél jól dönteni? Kíváncsi vagy a legújabb toborzási trendekre, újdonságokra? Vállalkozóként érdekel, hogyan találj növekedési tartalékokat a cégedben és skálázódj felfelé? Amennyiben úgy érzed, hogy valamelyik kérdés megszólított, te vagy a mi emberünk! :-) Hallgasd a Fel vagy véve! Munkaerőpiaci podcast fröccsöt! Működésfejlesztési tanácsadóként építettünk egy saját digitális recruitment céget, az IDBC-t. Magunkon próbáltuk ki azokat a cégépítési módszereket, amelyeket korábban az ügyfeleinknek javasoltunk. Hallgasd meg mi az ami sikerült és melyek voltak a baklövéseink. Illés József vagyok a podcast házigazdája, az IDBC társ alapítója, vezetője, korábban több multinacionális és hazai IT cég értékesítési és üzletfejlesztési vezetője, megrögzött innovátor, aki töretlenül hisz abban, hogy a recruitment digitalizálása mellett nagyon is emberinek lehet maradni! Egészségetekre! Honlap: https://idbc.hu/felvagyveve Zárt csoport: https://www.facebook.com/groups/felvagyvevepodcast/ Insta: https://www.instagram.com/felvagyveve/ Kapcsolat: felvagyveve@idbc.hu Bemutatkozó videó: https://youtu.be/RCnuLWpqjyk A Fel vagy véve! Munkaerőpiaci podcast fröccs a BROCASTERZ podcast ügynökség rendezésében valósult meg: https://brocasterz.com/
Fel vagy véve! Munkaerőpiaci podcast
‘’Nem ígérjük, hogy nálunk eszed életed legjobb hamburgerét’’ - A Simon’s Burger story
„Ez nem vendéglátás, ez egy szemlélet” – mondja Tóth Máté, a Simon’s Burger társalapítója és CEO-ja, amikor arról kérdezzük, hogyan lett egy otthoni burgerkísérletből országos és lassan nemzetközi hálózat.
A Fel vagy véve! podcast 69. epizódjában Bodnár Sándor (IDBC) vendégei Tóth Máté, a Simon’s Burger társalapítója és Szabó Áron HR vezető, akikkel arról beszélgetünk, hogyan lehet három év alatt 22 éttermet nyitni, miközben a vendégélmény és az emberi kapcsolatok fontosabbak maradnak, mint a profit.
A beszélgetésből kiderül, hogyan lehet egy gyorsétterem-láncot nem a vendéglátás, hanem a startupok logikája mentén építeni, miért nem baj, ha valaki nem vendéglátós múlttal érkezik, és hogyan lehet egy olyan munkahelyet teremteni, ahová a dolgozók visszavágynak - még akkor is, ha már máshol dolgoznak.
Ez az epizód kötelező hallgatnivaló mindenkinek, aki kíváncsi arra, hogyan lehet egy magyar márkából szerethető, emberközpontú és skálázható vállalkozást építeni – hitből, flow-ból és hamburgerekből.
Az adásból többek között kiderül:
- Hogyan lett egy otthoni burgerkísérletből országos franchise?
- Miért nem keresnek Mátéék vendéglátós profikat, hanem inkább személyiségeket?
- Milyen szerepe van a flow-élménynek a cégvezetésben?
- Miért nem akarnak Z generációs márkát építeni?
- Mi az a Simon’s University és hogyan működik a belső képzési rendszer?
- Miért tér vissza a dolgozók 80%-a, aki egyszer elment?
- Hogyan lehet egy gyorsétterem egyszerre startup, multi és közösség?
Tarts velünk és írd meg véleményedet zárt Facebook csoportunkban vagy az alább megadott email címen!
Honlap: https://idbc.hu/felvagyveve/
Zárt csoport: https://www.facebook.com/groups/felvagyvevepodcast/
Instagram: https://www.instagram.com/felvagyveve/
Kapcsolat: felvagyveve@idbc.hu
A Fel vagy véve! Munkaerőpiaci podcast fröccs a BROCASTERZ podcast ügynökség rendezésében valósult meg: https://brocasterz.com/
Az adást az IDBC támogatta.